HÅLL DIG UPPDATERAD
Håll dig uppdaterad och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Kontakta oss

I veckans avsnitt pratar vi om några interna processer som finns på Omsorg —Changeprocessen och offertprocessen.
Som kund kanske man tänker varför tar det sådan tid innan offerten kommer som exempel. Veckans avsnitt ger svar på det och förklarar även vad som händer och sker i de olika stadierna.
Har du tips, idéer, tankar eller synpunkter? Tveka inte att höra av dig till omsorgspodden@pulsen.se.
Omsorgspodden har sommaravslutning!
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Omsorgspodden pratar med Magnus Winther
Omsorgspodden är tillbaka och gäst är ingen mindre än Magnus Winther! Han beskriver sig själv som en hyfsat gråhårig snubbe...
Omsorgspodden pratar med Caroline och Katarina
Äntligen var det dags igen - ett färskt avsnitt av Omsorgspodden! Denna gången tackade Stina och Josefine för teknikens under...
Omsorgspodden träffar Marie Från Munkedals kommun
Välkomna tillbaka till ett nytt avsnitt av Omsorgspodden! Efter årets påskledighet är Stina och Josefin tillbaka med en mycket speciell...
Omsorgspodden får Emma Karlsson på tråden
Våren närmar sig med stormsteg och Omsorgspodden firar detta med ett rykande färskt avsnitt. Här tar vi med er lyssnare...
Stina, Lisa och Josefine är tillbaka!
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...