HÅLL DIG UPPDATERAD
Håll dig uppdaterad och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Kontakta oss

Hur definerar man betydelsen av kundupplevelse? Omsorgspodden bjuder in Nermin Avdic, Customer Experience Manager på Pulsen Omsorg och tar reda på allt om begreppet CX.
Pulsen Omsorg växlar upp och tar ett rejält omtag om begreppet kundupplevelse med mål att ge sina kunder en service i världsklass. I det här avsnittet av Omsorgspodden träffar vi Nermin Avdic som leder det arbetet på Pulsen Omsorg, i rollen som ny Customer Experience Manager.
Vi pratar om vikten av ett hollistiskt koncept, för att prioritera och förbättra kundnöjdheten. Och vilka är de tre viktigaste faktorerna i grunden, för en lyckad kundrelation? Ett superintressant avsnitt där vi också hinner prata lite om ett otippat ämne, paddel!
Häng med och lyssna! Tankar, tips, idéer eller bara lite feedback, mejla till omsorgspodden@pulsen.se.
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Monica Hennum gästar Omsorgspodden avsnitt 85
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Nermin Avdic inleder 2023 – Omsorgspodden avsnitt 84
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Sophie Kallin gästar Omsorgspodden i årets sista avsnitt
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Bonusavsnitt från Omsorgspodden
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...
Klas Nilsson från SKR gästar Omsorgspoddens 82’a avsnitt
Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...