Avsnitt 61
22 mar 2021

Kundupplevelsen i fokus på Pulsen Omsorg

Hur definerar man betydelsen av kundupplevelse? Omsorgspodden bjuder in Nermin Avdic, Customer Experience Manager på Pulsen Omsorg och tar reda på allt om begreppet CX.

Pulsen Omsorg växlar upp och tar ett rejält omtag om begreppet kundupplevelse med mål att ge sina kunder en service i världsklass. I det här avsnittet av Omsorgspodden träffar vi Nermin Avdic som leder det arbetet på Pulsen Omsorg, i rollen som ny Customer Experience Manager.

Vi pratar om vikten av ett hollistiskt koncept, för att prioritera och förbättra kundnöjdheten. Och vilka är de tre viktigaste faktorerna i grunden, för en lyckad kundrelation? Ett superintressant avsnitt där vi också hinner prata lite om ett otippat ämne, paddel!

Häng med och lyssna! Tankar, tips, idéer eller bara lite feedback, mejla till omsorgspodden@pulsen.se.

Lyssna direkt

Prenumerera på Omsorgspodden

Fler avsnitt

Avsnitt 78

Omsorgspodden har sommaravslutning!

Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...

Avsnitt 77

Omsorgspodden pratar med Magnus Winther

Omsorgspodden är tillbaka och gäst är ingen mindre än Magnus Winther! Han beskriver sig själv som en hyfsat gråhårig snubbe...

Avsnitt 76

Omsorgspodden pratar med Caroline och Katarina

Äntligen var det dags igen - ett färskt avsnitt av Omsorgspodden! Denna gången tackade Stina och Josefine för teknikens under...

Avsnitt 75

Omsorgspodden träffar Marie Från Munkedals kommun

Välkomna tillbaka till ett nytt avsnitt av Omsorgspodden! Efter årets påskledighet är Stina och Josefin tillbaka med en mycket speciell...

Avsnitt 74

Omsorgspodden får Emma Karlsson på tråden

Våren närmar sig med stormsteg och Omsorgspodden firar detta med ett rykande färskt avsnitt. Här tar vi med er lyssnare...

Avsnitt 73

Stina, Lisa och Josefine är tillbaka!

Äntligen ett nytt avsnitt! Efter ett trippelfall av sjukdom så är Omsorgspodden äntligen tillbaka - bättre än någonsin - med...